torsdag 17 december 2009

Om jag kunde drömma av Stephenie Meyer

Om jag kunde drömma är en omöjlig kärleksroman mellan Isabella och vampyren Edward.
Isabella flyttar till sin pappa i regniga Forks.
Hon har låga förväntningar på vistelsen i staden. Men när hon träffar den gåtfulla och förföriska Edward ändras hennes inställning.
Hennes liv förändras dramatiskt och hon hamnar i farliga situationer.

Jag tycker att boken är som en fin kärlekshistoria.
Boken passar både killar och tjejer för den innehåller mycket mer än bara kärlek.
Hade väldigt svårt att lägga ifrån mig boken, jag ville bara fortsätta att läsa.


Susanne

2 kommentarer:

Om böcker sa...

Så där ja! Nu finns din första text publicerad här på bloggen. Kul att du tycker att boken var bra!
/Christina

Christina sa...

Hej Susanne, ser att min kommentar från december inte syns, här kommer den:
Så där ja! Nu finns din första text publicerad här på bloggen. Kul att du tycker att boken var bra!
/Christina